Monday, April 27, 2009

new baby boy..

last nite,i got a msg from my bez frenz, cda..she told me a hepy news.. "salam, alhamdulillah aku dah selamat bersalin smlm pkul 4ptg, anak lelaki..".. lpas aku bace msg die trus je aku tersenyum..nk menangis pon ade..bkn menangis sbb sedih tp menangis sbb hepi sgt..my bez frenz mase kat uitm dlu dah jd seorang ibu..hehehe cam xcaye je..
dlu mase aku kat uitm, aku ade 2 org bez frenz..amal n cda.. kitorang mmg rapat mase blaja dlu.. kalau ade ape2 mslh kitorang akan share same2..xkisah la mslh blaja ke, mslh boypren ke, mslh kwn2 ke even kitorang dr program yg berlainan...amal student civil engineering, cda plak student geometik(xsie2 ko masuk program tu cda..ngeh3...)dan aku plak sains komputer...aku n amal rumate dr sem 1 smpai last sem, cume cda je kitorang terpisah bilik mase sem 3 sbb die join komander..minah tu mmg seorang yang aktif.aku selese berkwn dgn diorg sbb diorg sahabat yg memahami n kitorang 1 kepale.. sahabat xsame dgn kwn atau rakan k..sahabat is everything 4 me...;)
now..kitorang dah bawak haluan msg2..opss.bwk haluan msg2 tu bkn bermakne ktorang bergaduh or xcontact..skang ni aku dah keje kat 1 company, cda plak dah jd seorang is3 n ibu, n amal plak smbg study kat uitm shah alam..tp kitorang still keep in touch.. guyss, aku rndu kngn2 kite mase blaja dlu..huhuh..

p/s: cda, selamat menjalani tugas seorang ibu dan is3 ..heehehe.
amal, xsie2 ko smbg degree, kalau x, mst ko xjumpe dgn mr right ko skang(ko tau sape yg aku mksdkan) heheh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails