Thursday, April 30, 2009

aku di tag!!

demi xmenghampakan syahmi, my old pren..aku wat la tag die tu..haa mari lihat yerk..

1) Nyatakan siapakah yang telah mengetag anda!
syahmi..kwn mse UiTM dlu..he is a very good leader..n also known as 'ayah'..hehe.. ayah, mane ibu n anak??hehe jgn marah syahmi

2) Letakkan gambar anda zaman kanak-kanak yang paling anda suka... Sebanyak yang anda suka, dan nyatakan umur anda di dalam foto itu
aiseymen..xdek r gmbr zaman kanak2..mase tu mane ade kamera digital mcm skang nih..sowi yerk...

3) Senaraikan 5 kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)
haha..ape yerk..hmm..

1..aku eksiden motor dgn mbr aku mase sek..mase tu pusing2 taman time2 ptg.. pas tu tah camne ilg kontrol, moto tu masuk longkang.. then, ade beberape mamat lalu kat ctu(mamat tu 1 sek dgn kitorang..n yg plg pntg mbr aku suke gile2 dgn mamat tu), diorg la yg tlg tarik moto tu..malu beb jatuh depan org yg kite suke..haha sian mbr aku..ilang cun..xleh nk kontrol cun dah..kekeke..aku malu sbb jatuh longkang je la..maybe sbb terberangan kot..hehehe

2..aku terpilih masuk PLKN.kat dlm program ni ade aktiviti yg bename TTS yg bermksd tempur tanpa senjate..tp aku n kwn2 pgl tdo tanpa sedar..hehe..selalunye TTS lpas lunch lbh krg pkul 2 ptg..so lpas lunch aku n kwn2 aku tdo la sbb kepenatan+kekenyangan..hehe..1 hari tu,aku n my geng terlmbt bgn tuk latihan TTS ni..bile smpai2 je diorg sume dah beratur dlm barisan..so ape lg,nmpk la kitorang ni lmbt..so kitorang 5 org didenda ketuk ketampi depan sume pelatih2 PLKN tu..malu siut tp maintain slumber..hehe..smpai skrg xleh lupe..

3..mase zaman sek men, aku n bdk kelas aku kene denda bediri kat tgh2 panas kat lua klas..sebabnye kitorang ponteng klas..xdtg klas tmbhn..hehe pemalas kan kitorang..pdn muke..bile bdk2 klas lain lalu jer..mst kene ejek..tp kitorang wat xtau jer...

4..mase aku kecik dlu, mak aku yg anta aku g sekolah tadika..manje gile..cikgu tadika aku siap duduk depan pintu pagar tadika tu semate2 tgu aku..n bile aku smpai jer die trus tutup pintu, tu mknenye aku la yg plg lmbt smpai sekolah..hehe..smpai skrg cikgu tadika tu knl aku..n bile jumpe je die mst tgur aku..."dah besar maria skrg.."hoho tu la ayat die yg slalu dipkai..

5..katak!! ye aku penah bg adiah katak kat kwn aku mase besday die dlu..haha jht kan aku..aku n kwn aku tgkp katak n bgks lawa2..ala2 bungkusan gule2 tu..hehe.. truk tul perangai..anak sapa la ni..;p

4) Apa nama panggilan anda sewaktu kecil...
"adik"..hehe..org pgl aku adik mase kecik2 dlu..skrg???haha rahsie..malu la aku..kekeke..

5) Tag 10 kawan blog anda... Pastikan mereka jawab!!!
since aku baru jer bejinak2 dlm dunie blogging nih, so aku pon xramai lg kwn2 yg ade blog..
so aku tag beberape org je k..nnt aku tmbh kemudian...
1..kakzi
2..zulhelmi
3..zulhatfi
4..fit3..

nnt2 tmbh lg yeee...




1 comment:

Anak Perak said...

tag aper benda yer??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails