Tuesday, April 28, 2009

tabahkanlah hatiku ya Allah

td aku ym dgn seorang opismate aku..byk la mnde yg kitorang sembangkan..tbe2 aku tecite 1 mende yg mengusik perasaan aku..damn!! asl aku cite kat die? laju je air mate aku mengalir mengenangkan nasib aku..die tnye aku ade mslh ker?? of course la aku ade mslh..cume aku xnk la cite kat die sbb kitorang baru je knl..dlu mule2 aku malu nk tegur die, tp lame2 ok la..org nmpk aku gelak2 tiap2 ari mcm xdek mslh tp org xtau yg aku sbnrnye mkn ati tiap2 ari.pelik r camne die leh tau aku ade mslh?? muke aku ni dah gmbrkan segale2nye ker??ermm aku rase aku dah cube sorokkan mslh aku sebaik mungkin..ini bermakne aku fail!! huh!!..tiap2 ari aku cube jd ati kering, tp aku xberjaye..suasane sekeliling yg mempengaruhi aku tuk tidak berjaye mengeringkan ati aku yg basah ni..huhuhu..ya Allah,tabahkan lah hati hambamu ini tuk berhadapan dgn manusie2 yg bute hati setiap hari..aminn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails