Tuesday, September 25, 2012

tersinggah di cameron

arini mood mencurah2 nk update blog.. sebab keje sume dah siap.. tinggal goyang kaki je.. heheh..

nak update aritu mase pregnant 8 bulan aku jalan ke cameron lg.. malam tu aku berjalan dari apartment kitorang sewa tu smpai ke pasar malam.. pastu berjalan carik kedai mamak sbb tbe2 teringin nk mkn telur separuh masak.. tp jarak dari 1 tempat ke tempat tu agak jauhhhhh ok.. encik suami asik tanye boleh tak jalan ni.. tapi aku xrase penat pon maybe sbb cuaca sejuk?? tapi sampai umah mmg ketaq lutut weh.. dah la aprtmt kitorang tu atas bukit.. curam gile plak tu...

mase jalan2 kat cameron tu mmg aku jalan lenggang kangkung.. sume barang2 di pass ke sang suami.. larat la sgt kan aku nk usung henbeg la ape segala tu.. sbb tu aku suke beli beg sling sbb sang suami pon leh pkai.. kalau beli henbeg biase tu ssh la plak die nk bwk kan.. anak2 buah pon sume di pass ke suami... sori la ye anak2 buah sekalian.. maksu xlarat nk usung korang.. nk usung badan sendiri pon terpaksa gigihkan diri.. hehehhe..

tahun lepas naik cameron berstatuskan "tunang".. tahun ni berstatuskan "suami isteri".. tgu ye baby.. tahun depan papa ckp nk g lg bwk baby pulak.. nk merase g cameron berstatuskan "mak pak" plak..


pemandangan dari atas balkoni aptmt kitorang duduk ke pasar malam..


di cameron berstatuskan "tunang"

di cameron again... berstatuskan "wifey n hubby"





Next....


di cameron berstatuskan "mak pak" hehehehhee.. insyaAllah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails