Friday, July 20, 2012

ragam si isteri

ternampak status kat my OP punye fb....

Ada ramai orang perempuan sblm kahwin berasa tak tahu nak borak apa ngan suaminya nanti. TAPI bila dah kahwin, kesian pula kat suaminya kena dengar cerita sampai abis kuota patah perkataan sebelum tidur :)

setuju ke tak? aku setuju sangat2.. hahaha.. sebab terjadi jugak kat aku.. kesian kat si suami penat2 balik keje kene dengar aku becakap..

sampai kadang2 die jawab "sambung esok boleh tak.. penat la nk tido".. hehe..

tapi kadang2 die jawab... "xpe tu mesti baby yang nk ckp dengan papa kan.. bukan mama die kan"...

danggg!!!.. kene perli.. hahah cett..

2 comments:

Rosma Mohamed said...

xpe...bgus tu...^_^

IMaH said...

Wah! sweetnya =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails