Friday, October 9, 2009

open house UPM

actually bukan la upm yg wat tp pihak idec(pusat komunikasi dan pembangunan aplikasi) yg wat open house tu malam td.. start konon2nye pkul 8 tp mcm bese r 8 lbh2 baru start..

nasib baik la aku n kakya tumpang umah kak piah tuk bersiap..xdek la rse belengas sgt nk g mkn..
so betolak dr umah kak piah kat kajang dah pkul 8.10..smpai upm dlm pkul 8.20 dekat je pon..kete turbo lak tu xkan nak bawak slow kan..hehe..

majlis pon dimulekan dgn ucapan pegerusi majlis dan penegrusi kelab..lepas bacaan doa trus makan..perut dah lapa giler dah mase tu.. mcm2 makanan ade...char kuew teow, mee hoon sup, mee kari, rojak buah, sate mcm2 lagi r di taja oleh pihak idec sndri.. opis aku lak menyediakan fast food pizza hut n KFC..

bile je pengerusi majlis umumkan dah leh mkn, sume serbu ke meje mkn..tp aku tgk meje pizza hut n kfc la yg dpt tumpuan ramai...diorg ni mcm dah setahun je x mkn...hehe xlame pas tu fast food tu la yg habis dlu..aku cume amik rojak buah je..mls nk p berebut2 dgn org reramai cam tu..

sambil2 makan tu ade r petandingan karaoke oleh setiap unit.. not bad la kan..jnji enjoy..majlis abis around 10 lbh..aku betolak balik dlm pkul 11 dr UPM.. smpai umah dlm 11.30..fuhh penah giler....

ni pizza hut yg disponsor oleh encoral..sumenye 20 keping

ecah(staf enc) tlg bg kfc n pizza kat tetamu

acara karaoke smbil makan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails