Thursday, October 8, 2009

dah 22 ke??



arini 6 okt09..genap la umo aku 22..dah tue ke??ehh blom lg..darah masih panas lg..hehe.. umo aku baru 22..kat opis ni aku antare yg termuda la selain rosma.. kitorang sebaye tp die lahir beberape bulan awl dr aku..so leh assume aku mude dr ko kan ma?hehe..

ramai budak2 kat opis ni ckp dlu mase diorg umo 22 masih melepak2 atas katil hostel..mls nk wat asgmt,tekedek2 g kuliah..tp aku mase umo 22 aku dah keje..ermm salah ke erk?aku rase xsalah sbb aku rase setiap org ade plan idup msg2.. sbb ade mbr aku yg dah begelar ibu beranak 1 mase umo die 22 thun nih..kire aku ok lg r xkawin lg..hehe..pas tu ade gak yg kate umo masih mude sepatutnye aku smbg blaja lg..

yup aku mmg ade perancangan tu..skrg aku tgh tgu panggilan masuk je tuk smbg blaja..insyaAllah ujg thun ni aku akan begelar pelajar balik..merasai balik kehidupan meniru asgmt org len(waa part ni yg bez ni).. tekedek2 nk study tuk exam..n mcm2 lg r kehidupan sbg student yg aku akan rase balik..

waaa xsabar nk rase balik pengalaman tu..hohoho..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails