Saturday, November 13, 2010

emel yang mengecewakan.. hopeless...



tak semua yang kita harapkan akan jadi kenyataan...
arini mood kecewe okay... ni semua selepas aku bace emel aku...
bile aku bace je tajuk emel tu aku dah dpt agak ape isi kandungan emel tu..

aku teruskan pembacaan... aku bace emel tu cc kat sape lg..
ohh lg wat aku kecewe..

tbe2 rase sangat down... sangat2 down... hopeless...
ape perlu aku wat sekarang????????
kalau aku xlayak untuk itu.... kenapa 'die' layak untuk mendapatkannya???
adakah die sangat2 bagus dan layak untuk itu????
aku tau aku tak layak untuk 'itu' tapi adakah mereka2 itu layak???
aku bukan cakap aku bagus.. cume aku nak tau tahap aku dgn 'mereka2' itu...

tak tau ape lagi perlu aku wat skarang..
aku terhimpit dalam keadaan ini..

diluah mati mak... ditelan mati bapak.... :(
i have no idea at all..............

11 comments:

Norfazidah Binti Saari said...

i wish i can help u..bukan masalah ko layak @ dia lebih layak..cuma tpt ni x layak utk org cam ko..u deserve better..so don't give up k!

Jey Yusuff said...

kdg2 kita x dpt bnda tu walaupun ia hak dan milik kita.

ReiKo91 said...

life must go on :)
itu,ini,mreka,depa,hangpa...slagi brgelar mnusia hdup sntiasa diuji:)

Fello Ariza said...

adehh...

jgn sedih2 yer..

huhu

mis dulces said...

sungguh2 mengecewakan...
rse tersgt2 tidak diperlukan..xberguna..
dimata org kita amat2la kerdil..

CiK QiQi said...

nape ni...nape ni....namo la sedey2

pN.rOs said...

nape sedey2 ni...
jangan risau kalau hari ini berita sedey nnti2 mesti ada berita gembira plak

Cma Shiema said...

hu3..whats wrong dear..???
hmm..even i tau ape kes "itu" yg terjadik..
hope..u sabar k..
->bukan rezeki kamoo..

Eiymah Fahimah said...

maria,nape ni? sedih sgt. xsangka aku jumpa ko dlm dunia blog nih! Weh..bila nak jumpa ni?aku dkt shah alam lg

apek poyo said...

dah diluah tak buleh,,ditelan pun tak bole...kemam jelaaa
ekekekekkek

S..U..D..@..I..S said...

mungkin hari ini tuah dia..mana tau esok pulak tuah anda yang lebih berganda...

betulkah aku komen ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails