Friday, May 21, 2010

terima kasih yee.. :)


first of all thanx to mommyyus sbb bagi award ni.. really appreciate it.. :)

1- Apa yg bermain difikiran anda sekarang ni??
--nk tgk cite shrek..

2- Apakah nama samaran u'all??
--di alam maya cikFM... kat alam nyata maria

3- Berikan 3orang yg u'all sayang...
--parents, family and my dear

4- Panggilan utk siDIA
--dear..b.. syg..

5- Hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa..
--kete idaman i.. ehehe boley ke dear.. ;)

6- Blog mane yg korang suke visit??
byk sgt... yg bez n da bomb

7- Tag kan kepada 15org rakan blogger korang..
--nnt i terjah terus kat blog 15 yg terpilih tu erk..






9 comments:

Hasrol Nizam said...

ape kereta idaman cikFM tu?
btw, tahniah dpt award.. :)

fitria said...

honda EK.. tp die xsuke.. huhu.. klu xdpt honda EK..dpt honda jazz pon dah ok.. hihi

Mommyyus said...

BMW kew.... hehehe..

Aidi-Safuan said...

tak terjah blog aidi-safuan maksudnya tak dapat la erk? sedih! :(

rOsma mOhamEd said...

mintak la wish kat bf u tu...hohooho...xpun LANCER...tp jgn SAVY lak...nnt sme ngan bff u lak..huhuhuhu...

fitria said...

mommyyus : ok gak tu BMW.. ok add to list.. ahakss..

aidi:blom terjah lg laa.. baru je chat demam nih.. dah 4 ari x on9..

rosma: huhu tu la psl.. i xnk la savy.. klu nk naik savy baik i naik kete bf bff i je kan..

afzainizam said...

~~~@@@~~~
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
~~~@@@~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

waaarggghhh aku selera besor kereta pun nak beso-besor.... cuma minat kancil turbo aku ni aje .... besolah tu....

Aidi-Safuan said...

maria? gler smart nama. :D

fitria said...

aidi : alamakk..kantoii.. hehhee.. btw thanx..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails