Wednesday, April 22, 2009

mkn free..beznyee...

td pkul 1 baru balik dr "nyibukkan dri' kat upm..follow kakzi demo system kat user..huhu pening kepale melayan kerenah user ni..tau r kalau user yg nk ikut kepale sndri je n xmau dgr kite explain..rase nk hantuk2 je kepale die kat meje tu.. aku respek la dgn ketabahan bos aku yg sorang tu melayan kerenah user..kalau aku la jd bos,aku rase dah lame la aku kene buang keje atas tuduhan menghantuk kepale user kat meje..hehehhe..



tp bab yg aku plg suke ialah bab makan..heheh sape xsuke makan beb.. mmg la org tu x bersyukur..aku kalau org ajak mkn laju je..nk2 makan free..mmg terase nikmat makanan tu..wakakakaka...pg td b4 start demo kitorang dijamu mkn nasi lemak, then lunch td dijamu mkn nasik ayam plak..kenyang mmg kenyang..

ari jumaat ni baru turn aku lak demo tuk user..so harap2 user x byk komen la..kang ade lak aku ngamuk kat ctu..hehehehe...wish me luck okeyyy..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails