Wednesday, November 30, 2011

tentang dhia - antara 2 lelaki


tentang dhia..

kesian dhia.. aku boleh rasa ape perasaan dia sekarang.. kalau la watak dhia tu betul2 wujud,
nak je aku peluk die rapat2... tenangkan hatinya..

sebab aku tau...

keputusan untuk memilih antara azmi dan zikir adalah keputusan yang sangat susah
untuk dibuat...

antara 2 lelaki yang wujud dalam hidupnya....



p/s: meleleh saliva aku tiap kali tengok abg zikir ni.. hehehe...




4 comments:

Eiymah said...

Hahaha..aku suka bangat kot Adi Putra ni. Handsome & macho...kesian Dhia. Tak tahu nak pilih sapa. Dua2 dia sayang

maria fitria said...

kan.kan.. meleleh saliva tgk die.. heheheh.. kesian dhia..

SurySue said...

Susah ker nak buat keputusan cmtu? dua2 ansem.. dua2 syg.. tp ada bezanya.. sorg kaya sorg tak brape nk kaya.. so pilihla yg kaya.. hehehe.. gurau jer.. jgn marah aar.. :P

maria fitria said...

erk.. azmi hensemkah??? nopeee.. vote for zikir....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails