Thursday, January 14, 2010

peragut beg vs peragut rumput

credit to encik google

peragut..ape gelaran yang sesuai tuk golongan peragut nih?seorang peragut?
owhh tidak..depa tak layak dapat gelaran "seorang" sebab dlu2 cikgu BM aku ajar "seorang" ni hanya untuk manusia je..n aku xrase peragut2 ni manusia.. depa xlayak dpt gelaran "seorang"..


2ari lepas mbr aku jd mangse ragut gak.. mase tu mbr aku baru smpai umah die.baru matikan enjin kete. dan tbe2 ade moto benti depan umah die nk tnye jalan.mbr aku ni dgn niat baik pon g la tlg jawab kan soalan die tu sbb ingtkan org sesat jalan btl2.bile mbr aku ckp xtau die pon trus nk masuk umah die.. die ingtkan moto tu dah jalan tp rupe2nye xjalan lg..


tbe2 je peragut tu hulur pisau kat die..n ambik handbag die..
tp sempat gak la peragut2 tu lukekan mbr aku..bedarah2 gak la..

lpas die blah, mbr aku kol mbr yg len mintak tlg.. nasib baik la ade 2 hp.. 1 hp dah kene angkut.1lg hp terselamat.mbr aku yg len tu cepat2 dtg n bawak g repot kat polis n g hospital..

credit to encik google

ermm layak ke peragut camni kite pgl manusie? bg aku peragut2 rumput kat padang tu lg mulie dr peragut2 ni..

4 comments:

EmI said...

peragut ni keje dia meragut.adakah manusia meragut?yg aku tau lembu n kmbg meragut ler.jd lu pikir la sendiri

fitria said...

uikss manusia 'meragut' laa beb.. dah tu yg jd mcm2 kes meragut tu ape?

Aie Seifer said...

menakutkn jer pic lembu uh..haha...seram wooo

fitria said...

aie : takut je...i likee..comeii je..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails